неділю, 14 квітня 2013 р.

Псалом. ІІІ Великодня неділя. Акорди


ІІІ Великодня неділя
Пс 30(29), 2 і 4. 5-6аб.
 11 і 12а і 13б (П.: 2а)
Фа-фа-фа-мі-ре-до,
соль-соль-ьсі-ля-соль-фа
-2
F        d         g  C    g                     C     F
Прославлю Бога, бо мене звільнив Він
(ля)_ьсі-ля-соль-фа
F                                               g      C       F
Вознесу Тебе, о Господи, бо Ти мене визволив  *
d                                                         C   
і не дав ворогам моїм злорадіти надо мною.
F                                         g     d
Господи, Ти вивів із Шеолу мою душу  *
C                                                            F
і оживив мене з-поміж тих, що сходять в яму.        
F                                                      g       C   F
Співайте в псалмах Господеві, ви, Його побожні,  *
d                                   C   
і дякуйте імені Його святому!
F                  g        d
Бо на хвилину гнів Його,  *
C                               F
ласка ж Його - поки життя. 
F                                            g      C   F
Почуй, о Господи, і змилуйсь надо мною!  *
d                                            C   
Господи, прийди мені на допомогу!
F                          g          d
На танок перетворив Ти плач мій.  *
C                                                         F
Господи, Боже мій, хвалитиму Тебе повіки.

Сі-#до-ре-ре, ре-мі-#фа-#фа

h                  D    D h D h D                     D h Fis h
Алілуя, алілуя, алілуя. Алілуя, алілуя, алілуя.
h                                               D
Воскрес Христос, який все створив
h                                  D   h      Fis
і змилосердився над нами. , алілуя.

Немає коментарів:

Дописати коментар