середу, 13 лютого 2013 р.

ДУШЕ ХРИСТОВА. ANIMA CHRISTI. Акорди і ноти - Причастя


сі..-мі.-ре.-до-сі (0/-1)


e                      C      D                  e
Душе Христова, освяти мене.
a                       e          H       H7
Тіло Христове, спаси мене.
e                         C   D               e 
Крове Христова, напої мене.
a            C                  H       H7               e
Водо з боку Христового, омий мене.
 
 мі  e                   C      D               e
1. Страсті Христові, зміцніть мене.
a                   e      H                  H7
О, добрий Ісусе, вислухай мене.
 e                 C       D         e 
В ранах Твоїх укрий мене.
a                  C       H  He 
В ранах Твоїх укрий мене.
 
    e             C              D                  e
2. І не дозволь віддалитися від Тебе.
a                      e         H              H7
Від ворога лукавого захисти мене.
e                     C           D          e 
В смертну годину поклич мене.
a                         C        H  He 
В смертну годину поклич мене.
 
    e        C             D            e
3. І дозволь прийти до Тебе,
a                       e       H              H7
Щоб міг зі святими славити Тебе
e           C      D    e 
на віки вічні. Амінь.
a               C  H  H7 e 
на віки вічні. А- мінь.


Немає коментарів:

Дописати коментар