вівторок, 5 лютого 2013 р.

6 - 12 лютого - псалми звичайного періоду.


6 ЛЮТОГО, СЕРЕДА
СВВ. ПАВЛА МІКІ І СПОДВИЖНИКІВ, МУЧЕНИКІВ
(черв) Обов’язковий спомин
Пс 103, 1-2. 13-14. 17-18


Милість над тими, хто боїться Бога.

Благослови, душе моя, Господа *
і, все нутро моє, –Його святе Ім’я.
Благослови, душе моя, Господа *
і не забувай всі Його благодіяння.

Як батько синів милує, *
так Господь виявив милість до тих, які Його бояться.
Адже Йому відомо, з чого ми створені, – *
Він пам’ятає, що ми – порох!

Господнє ж милосердя від віку й до віку
на тих, хто Його боїться, *
і праведність Його на синах синів, які Його завіт зберігають *
і про Його заповіді пам’ятають, – щоб їх сповняти.



Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слу­хаються голосу Мого,
і Я знаю їх, і во­ни йдуть за Мною.


7 ЛЮТОГО, ЧЕТВЕР
(зел) Четвер ІV звичайного тижня
Або: (біл) Перший четвер місяця
Меса про священицькі покликання (стор. )
Пс 48, 2-3аб. 3вг-4. 9. 10-11
Ми в Твоїм храмі милості зазнаєм.

Великий Господь і вельми прославлений у місті нашого Бога, *
на Його святій горі.
Гора Сіон – прекрасне узвишшя, *
землі всієї радість.

Гора Сіон – північні схили, *
царя великого місто.
В його палацах *
Бог дає себе знати як Притулок.

Те, що ми почули, – *
саме те й в місті Господа Сил узріли,
у місті нашого Бога. *
Бог заснував його навіки.

Боже, ми роздумували про Твоє милосер­дя *
посеред Твого храму.
Як Твоє Ім’я, о Боже, так само й слава Твоя – до країв землі. *
Повна праведності Твоя правиця.

Алілуя, алілуя, алілуя.
На­близилося Царство Боже.
Покай­те­ся і віруйте в Євангеліє!
8 ЛЮТОГО П’ЯТНИЦЯ
(зел) П’ятниця ІV звичайного тижня
Або (біл) довільний спомин св. ЄРОНІМА ЕМІЛІАНІ
Або (біл) спомин св. ЖОЗЕФІНИ БАКІТИ, діви
Пс 27, 1. 3. 5. 8б-9абв

Бог – моє світло і моє спасіння.

Господь – моє світло і мій Спаситель. *  / Кого мені боятись?
Господь – мого життя твердиня. *  / Кого мені лякатись?

Якщо проти мене табір буде розбито, – *
не злякається моє серце.
Якщо проти мене війна розпочнеться, *
я й тоді надію буду мати.

Бо в день недолі *
Він в укритті мене сховає, –
Він заховає мене в потаємному місці свого намету, *
підніме мене на скелю.

Я, Господи, шукатиму Твого обличчя! *
Не відверни від мене свого обличчя,
не відвертайся від раба свого в гніві. *
Будь моїм помічником, не покидай мене, мій Боже.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні ті, хто, почувши Слово щирим і доб­рим серцем,
бережуть і приносять плід у терпінні.
10 ЛЮТОГО, НЕДІЛЯ
(зел) V Неділя Звичайного періоду
Пс 138, 1-2а. 2бв-3. 4-5. 7в-8

З ангельським хором Господа прославлю.

Прославлятиму Тебе від усього мого серця, *
перед ангелами буду Тобі співати,
бо Ти вислухав слова моїх уст, Боже. *
Поклонюся до Твого святого храму.

І прославлю Твоє Ім’я за Твою милість і Твою правду, *
бо Ти понад усе звеличив своє Ім’я, своє слово.
Того дня, коли я закличу до Тебе, Ти до мене відізвися: *
Ти наділиш силою мою душу.

Нехай всі царі землі Тебе, Господи, прославлять, *
бо вони слова Твоїх уст чули;
Тож нехай співають на дорогах Господніх, *
бо велика слава Господня!

Ти спасеш мене правицею своєю. *
Господь розплатиться за мене!
Господи, навіки Твоя милість; *
не покинь рук своїх діло!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ідіть за Мною,
і ловцями людей зроблю вас.


11 ЛЮТОГО, ПОНЕДІЛОК

(зел) Понеділок V звичайного тижня
Або (біл) довільний спомин ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ ЛУРДСЬКОЇ
Пс 104, 1-2а. 5-6. 10 і 12. 24 і 35в
Бог веселиться своїми ділами.


Благослови, душе моя, Господа! *
Господи, Боже мій, Ти надзвичайно величний!
У славу й велич Ти одягнувся. *
Ти одягаєшся у світло, як в одяг.


Ти заснував землю на її підвалинах, – *
вона не захитається на віки вічні.
Безоднею, мов плащем, Ти її покрив. *
На горах зберуться води.


Ти джерела спрямовуєш у потоки, – *
між горами вони протікають.
Над ними поселяться птахи небесні, – *
з-поміж листя подаватимуть голос.


Які величні Твої діла, Господи! *
Ти все вчинив премудро –
земля сповнена Твоїм творінням. *
Благослови, душе моя, Господа Бога!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Мт 4, 23
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ісус проповідував Євангеліє Царства
та зцілював всяку хворобу в народі.



12 ЛЮТОГО, ВІВТОРОК

(зел) Вівторок V звичайного тижня

Пс 8, 4-5. 6-7. 8-9
 Як же величне Ім’я Твоє, Боже.


Коли я погляну на Твої небеса –рук Твоїх діло, *
на місяць і зорі, засновані Тобою, –
хто така людина, що пам’ятаєш про неї, *
або людський син, що навідуєшся до нього?


Ти зробив її дещо меншою за ангелів, *
Ти увінчав її славою і честю.
Ти дав йому владу над рук своїх ділами, *
все підкорив йому під ноги:


Коряться Йому бики і вівці, *
а також польові тварини,
птахи небесні, *
морські риби, що носяться глибинами морськими.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пс 119, 36. 29б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Прихили серце моє, Боже, до Твоїх свідчень,
помилуй мене за Твоїм законом.



Немає коментарів:

Дописати коментар