понеділок, 3 грудня 2012 р.

6 - 8 ГРУДНЯ - псалми. Період Адвенту. НЕПОРОЧНОГО ЗАЧАТТЯ ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ, св. МИКОЛАЯ, 1й четвер і п'ятниця


6 ГРУДНЯ, ЧЕТВЕР
(фіол) Четвер I тижня Адвенту
Або (біл) довільний спомин св. МИКОЛАЯ, єпископа

Св. Миколай був єпископом Міри у Малій Азії на початку IV століття. Його культ поширився на Заході після перенесення його останків до Барі в Італії. У пастирській діяльності відзначався милосердям. Бог нагородив його побожність і любов даром чинити чудеса. Легенда розповідає, що він ночами клав милостиню біля будинків людей, що потребували допомоги. Звідси й походить звичай дарувати дітям подарунки з нагоди дня св. Миколая.
Або: Перший четвер місяця
Меса про священицькі покликання (стор. )

АНТИФОН НА ВХІД
Ти є близько, Господи, * і всі Твої заповіді правдиві; * давно знаю зі слів Твоїх, * що Ти існуєш навіки.
Пс 118, 1 і 8-9. 19-21. 25-27а
Благословен, хто йде в Ім’я Господнє.
Або: Алілуя.

Прославляйте Господа, адже Він добрий, *
бо Його милосердя навіки.
Краще покладатися на Господа, ніж надіятися на людину. *
Краще шукати притулку в Господа, ніж надіятися на можновладців.

Відчиніть мені праведності брами: *
увійшовши ними, я буду Господа прославляти.  
Це Господня брама, нею ввійдуть праведні. *
Прославлятиму Тебе, бо Ти мені дав відповідь і став мені порятунком.

О Господи, спаси! О Господи, пошли успіх! *
Благословенний той, хто йде в Ім’я Господнє!
Ми благословляємо вас з Господнього дому. *
Бог – Господь, Він освітив нас.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Іс 55, 6
Алілуя, алілуя, алілуя.
Шукайте Господа, доки Його знайти можна!
Взивайте до Нього, доки Він близько!

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Живімо на цьому світі справедливо і побожно, * очікуючи сповнення нашої надії * і об’явлення хвали великого Бога. (Тит 2, 12–13)


7 ГРУДНЯ,  П’ЯТНИЦЯ
СВ. АМВРОСІЯ, ЄПИСКОПА І ВЧИТЕЛЯ ЦЕРКВИ
(біл) Обов’язковий спомин

Св. Амвросій був правителем північної Італії та префектом Мілану. Будучи катехуменом, він народом був обраний єпископом Мілану. 30 листопада 374 року був охрещений, а 7 грудня рукоположений на єпископа. Мужньо боровся з аріанською єрессю. Схилив імператора Теодозія до публічного покаяння за різню у Солуні. У Мілані охрестив св. Августина. Завдяки своїм творам був визнаний одним з чотирьох великих Вчителів латинської Церкви. Є автором багатьох літургійних гімнів і організатором церковного співу. Помер у ніч воскресіння 4 квітня 397 року.

Або (біл) Перша п’ятниця місяця
Меса про Найсвятіше Серце Ісуса (стор. )

АНТИФОН НА ВХІД
Посеред Церкви відкрив свої уста, * а Господь наповнив його духом мудрості та розуму, * і в шати слави його одягнув. (Пор. Сир 15, 5)

Пс 27, 1. 4. 13-14
Бог – моє світло і моє спасіння.

Господь – моє світло і мій Спаситель. *
Кого мені боятись?
Господь – мого життя твердиня. *
Кого мені лякатись?

Одного просив я в Господа, одного буду прагнути: *
щоби протягом усього мого життя я перебував у Господньому домі,
бачив красу Господню *
і оглядав Його святиню.

Я ж маю надію побачити Господні блага у живих країні. *
З нетерпінням чекай на Господа, будь мужнім,
нехай зміцняється Твоє серце – *
очікуй Господа з нетерпінням!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось Господь наш прийде у потузі
і просвітлить очі слуг своїх.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Хто роздумуватиме над законом Господнім вдень і вночі, * вчасно свій плід принесе у своєму часі.


8 ГРУДНЯ, СУБОТА
НЕПОРОЧНОГО ЗАЧАТТЯ ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ
(біл) Урочистість

Урочистість Непорочного Зачаття Пресвятої Діви Марії є днем, в котрому Бог припоминає нам про роль, яку в нашому житті може і повинна відігравати Матір нашого Господа Ісуса Христа. Вона виконувала і надалі виконує Божий план, переживала ту єдність з Господом, яку ми втратили через гріх. Але Бог не залишив нас самих. Дав нам Марію за матір і взірець поєднання з ним. Разом з Марією дякуймо сьогодні Господу Богу за цю велику Його благодать.


АНТИФОН НА ВХІД
Радіючи, радітиму в Господі, * душа моя веселитиметься в моїм Бозі; * Приодягнув бо мене в шати спасіння * і окрив мене плащем справедливості, * немов наречену, оздоблену у свої дорогоцінності. (Пор. Іс 61,10)

Мовиться «Слава во вишніх».
Пс 98
Співайте Богу – чудеса Він творить.

Заспівайте Господу нову пісню, *
бо Він зробив чудеса.
Мені принесла спасіння Його правиця, *
Його свята рука.

Господь явив своє спасіння, – *
перед очима народів відкрив свою правду.
Він згадав свою милість і свою правду *
домові Ізраїля.

Всі кінці землі побачили *
спасіння нашого Бога.
Вигукуй Господу, вся земле, – *
вигукуйте радісно, співайте і грайте!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Еф 1, 3-6. 11-12
СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Лк 1, 28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Радій, сповнена благодаті! Господь з тобою,
благословенна ти між жінками.

Мовиться “Вірую”.
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Славне мовиться про Тебе, Маріє, * бо з Тебе зійшло Сонце праведності – Христос, наш Бог.


Немає коментарів:

Дописати коментар