пʼятницю, 14 грудня 2012 р.

16 - 24 ГРУДНЯ - псалми на ІІІ і ІV Неділю Адвенту (“Гаудете”). Початок Дев’ятниці перед Різдвом Христовим


16 ГРУДНЯ, НЕДІЛЯ
(фіол або рож) ІІІ Неділя Адвенту (“Гаудете”)
ДЕНЬ МОЛИТОВ ПРО ХРИСТИЯНСЬКЕ ЖИТТЯ СІМЕЙ
Згідно з постановою Конференції Єпископів України, протягом всього ІІІ тижня Адвенту слід молитися про християнське життя сімей. У проповідях, коментаріях слід заохочувати вірних розвивати християнські звичаї в родинах та допомагати бідним сім’ям. Меса служиться із відповідного дня Адвенту, а до Молитви вірних слід додати заклик про подружжя та наречених.


АНТИФОН НА ВХІД
Радійте завжди у Господі, * ще раз кажу: радійте! * Господь близько. (Флп 4, 4-5)

Не мовиться «Слава во вишніх».
Іс 12, 2-3. 4бвг. 5-6 (Р.: пор. 6)
Всі веселіться – Бог великий з нами.


Ось Бог – моє спасіння! Я уповаю і не боюся, *
бо Господь моя сила і моя пісня,
Він – моє спасіння! *
Ви будете з радістю черпати воду з джерел спасіння.


Хваліте Господа, *
признавайте Його Ім’я!
Розголосіть між народами про Його подвиги, *
нагадуйте, що Ім’я Його величне!


Співайте Господу, бо він учинив велике; *
нехай про це по всій землі взнають!
Ликуйте й веселіться, мешканці Сіону! *
Бо Святий Ізраїля – серед вас великий.
Алілуя, алілуя, алілуя.
Господній Дух на Мені,
Він послав Мене благовістити убогим.
АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Скажіть малодушним: Відваги! Не бійтесь! * Ось наш Бог прийде, щоб нас спасти. (Пор. Іс 35, 4)
Початок Дев’ятниці перед Різдвом Христовим (ЩБ, с. 753).
17 ГРУДНЯ, ПОНЕДІЛОК

(фіол)
Пс 72, 1-2. 3-4аб. 7-8. 17
За днів Господніх буде мир повіки.


Боже, дай свій суд цареві, – *
і синові царя свою справедливість,
щоб він судив у справедливості народ Твій *      
і судом праведним – Твоїх убогих.


Нехай принесуть гори мир народу, *
а пагорби – справедливість.
Він буде судити бідних із народу, *
спасатиме синів убогих.


За його днів процвітатиме справедливість і буде мир тривалий, – *
доки не зникне місяць.
І він буде панувати від моря і до моря, *
і від ріки аж до краю світу.


Нехай благословиться його ім’я навіки, *
його ім’я перебуватиме, доки існує сонце.
В ньому будуть благословенні всі земні народи, – *
всі люди назвуть його блаженним.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Алілуя, алілуя, алілуя.
О Мудросте Всевишнього, Ти керуєш усім з солодкістю і міццю,
прийди, щоб навчити нас розсудливості дороги.

Дев’ятниця перед Різдвом Христовим (Щоденно з Богом, с. 753).


18 ГРУДНЯ, ВІВТОРОК

(фіол)
Пс 72, 1-2. 12-13. 17-18
За днів Господніх буде мир повіки.


Боже, дай свій суд цареві, – *
і синові царя свою справедливість,
щоб він судив у справедливості народ Твій *      
і судом праведним – Твоїх убогих.


Бо він визволить знедоленого, що голосить, – *
убогого, в якого помічника немає.
Він змилосердиться над бідним й убогим, *
і спасе душі нужденних.


Справді, Ти поставив їх на слизькому, *
і призвів їх до руїни.
Як раптово прийшло на них спустошення! *
Зникли, загинули від страху.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Вождю дому Ізраїля, Ти дав закон Мойсеєві на Синаї,
прийди нас визволити своїм простягненим раменом.
Дев’ятниця перед Різдвом Христовим (Щоденно з Богом, с. 753).


19 ГРУДНЯ, СЕРЕДА

(фіол)
Пс 71, 3-4а. 5-6аб. 15аб і 17
Про Твою велич буду я співати.


Будь для мене Скелею притулку, *
в якій завжди я міг би заховатися;
Ти наказав мене спасти, +
бо Ти – моя Скеля і моє пристановище.*
Боже мій, з рук грішника мене визволь.


Адже Ти – моя надія, Господи, – *
Господь, на кого я покладаюся від молодості моєї.
Від народження на Тебе я покладався, *
Ти вивів мене з утроби матері моєї.


Мої уста сповіщатимуть про Твою праведність, *
увесь день – про Твоє спасіння;
Боже, Ти мене навчив ще за молодості моєї, *
і я досі розповідаю про Твої чуда.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Алілуя, алілуя, алілуя.
О Кореню Єссея, який возносишся як знак для народів,
прийди, щоб нас звільнити, прийди без зволікання.


20 ГРУДНЯ, ЧЕТВЕР
(фіол)
Пс 24, 1-2. 3-4аб. 5-6


Господь увійде, Він Царем є слави.


Земля і все, що її наповняє, *
Всесвіт і ті, що живуть у ньому, – вони Господні.
Адже Він заснував її над морями *
і облаштував її на ріках.


Хто вийде на гору Господню, *
і хто стане на Його святому місці?
Той, у кого руки невинні й серце чисте, *
хто не прив’язав до марного свою душу.


Такий отримає благословення від Господа *
і справедливу винагороду від Бога, Спасителя свого.
Це покоління тих, які Його шукають, – *
обличчя Бога Якова шукають.



Алілуя, алілуя, алілуя.
О Ключе Давида, Ти відкриваєш брами вічного Царства,
прийди і виведи з в’язниці бранця, що сидить у темряві повній.

21 ГРУДНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(фіол)
Або (біл) довільний спомин
св. ПЕТРА КАНІЗІЯ, пресвітера і Вчителя Церкви
Пс 33, 2-3. 11-12. 20-21



Радо співайте Богу нову пісню.

Прославляйте Господа на гуслах, *
на десятиструнному інструменті Йому вигравайте.
Співайте Йому нову пісню, *
співайте гарно, з радістю гукайте.

А задум Господа залишається навіки; *
наміри Його серця – на віки і покоління.
Блаженний народ, для якого Господь є Його Богом, – *
народ, якого Він обрав собі у спадок.

Наша душа очікує Господа – *
Він наш помічник і оборонець.
Адже в Ньому розвеселиться наше серце, *
бо ми надіємося на Його святе Ім’я.



Алілуя, алілуя, алілуя.
О Еммануїле, наш Царю і Законодавче,
прийди спасти нас, Господи, наш Боже.

22 ГРУДНЯ, СУБОТА
(фіол)
1 Сам 2, 1. 4-5. 6-7. 8абвг


Всім своїм серцем в Господі радію.

Возрадувалося у Господі моє серце, *
піднявся ріг мій у Богові моєму;
Відкрилися мої уста супроти ворогів моїх широко, *
бо я возрадувався у Твоєму спасінні.

Поламаний лук сильних, *
а слабосилі підперезалися міццю.
Ситі за хліб йдуть у найми, а голодні кидають працювати. *
Неплідна семеро родить, натомість в’яне багата синами.

Господь умертвляє і оживляє, *
Він зводить до шеолу і наверх виводить.
Господь чинить убогим і багатим, *
принижує і підносить угору.

Він піднімає нужденного з пороху вгору, *
підносить бідного з гною,
Аби його посадити зі знаттю *
і трон слави дати у власність.


Алілуя, алілуя, алілуя.
О Царю народів і наріжний каменю Церкви,
прийди і спаси людину, яку Ти створив із пороху земного.

23 ГРУДНЯ, НЕДІЛЯ
(фіол) IV Неділя Адвенту

Не мовиться «Слава во вишніх».
Пс 80, 2аб і 3в. 15-16. 18-19


Спаси нас, Боже, світлом Твого лику.

Прихили до нас свої вуха, *
Пастирю Ізраїля!
Ти, що провадиш Йосифа, мов овець отару, *
прийди спасти нас!

Боже сил, повернися ж, поглянь з неба і подивися! *
Відвідай цей виноградник, –
рослину, яку насадила Твоя правиця, – *
сина, якого Ти зміцнив для себе.

Нехай буде Твоя рука на людині Твоєї правиці, *
на сині людському, якого Ти зміцнив для себе.
Тож ми не відступимо від Тебе; *
Ти нас оживиш, – і ми Твоє Ім’я будемо прикликати.


Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось, я раба Господня,
нехай буде мені за твоїм словом!       


24 ГРУДНЯ, ПОНЕДІЛОК
(фіол)
РАНКОВА МЕСА
Пс 89, 2-3. 4-5. 27 і 29


Про милість Божу буду ввік співати.

Повік оспівуватиму Господнє милосердя, – *
з роду в рід своїми устами буду сповіщати про Твою вірність.
Я ж сказав: «Навіки буде встановлене милосердя». *
Там, на небесах, встановиш Ти свою правду.

Я уклав завіт зі своїм вибранцем, *
поклявся Давидові, рабові своєму:
Навіки затверджую твоїх нащадків *
і буду підтримувати твій престол з покоління в покоління.

Він закличе до Мене: «Ти – мій Отець, *
мій Бог, скеля мого спасіння!»
Навіки зберігатиму над ним своє милосердя, *
і Мій завіт буде йому вірний.


Алілуя, алілуя, алілуя.
О Сходе, Сяйво вічного світла і праведності Сонце,
прийди і освіти тих, хто сидить у темряві і тіні смерті.


Немає коментарів:

Дописати коментар