понеділок, 10 вересня 2012 р.

10-16 ВЕРЕСНЯ - псалми звичайного періоду. Свято ВОЗДВИЖЕННЯ ВСЕЧЕСНОГО ХРЕСТА


10 ВЕРЕСНЯ, ПОНЕДІЛОК
(зел) Понеділок ХХІІІ звичайного тижня

Боже, веди нас святістю своєю.

Прислухайся до голосу мого благання, мій Царю і мій Боже, *
адже Ти – Бог, який не може погодитися з беззаконням,
і не поселиться біля Тебе *
той, хто зло чинить.

Порушники закону не встоять перед Твоїми очима: *
Ти не злюбив усіх, які чинять беззаконня, –
Ти вигубиш тих, хто говорить неправду. *
Кровожерною та підступною людиною Господь гидує.

А всі, які надіються на Тебе, хай відчують радість. *
Вони веселитимуться повік, а Ти будеш їх захищати.
І будуть хвалитися Тобою, *
ті, хто Ім’я Твоє любить.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слухаються голосу Мого,
і Я знаю їх, і вони йдуть за Мною.

11 ВЕРЕСНЯ, ВІВТОРОК
(зел) Вівторок ХХІІІ звичайного тижня
Благоволить Бог людові своєму.
Або: Алілуя.

Заспівайте Господу нову пісню, – *
Йому хвала на святих зібранні.
Нехай своїм Творцем Ізраїль радіє, *
хай пишаються своїм Царем сини Сіону.

Хай хвалять Його Ім’я в хороводах, *
нехай грають Йому на псалтирі й тимпані,
бо Господь свій народ любить *
і прославить покірних спасінням.

Праведні будуть веселитися в славі *
й радітимуть на своїх постелях.
Прославляння Бога на устах їхніх. *
Така слава – для всіх Його вірних.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я вибрав вас зі світу, щоб ви йшли та плід приносили,
і щоби плід ваш залишався.

12 ВЕРЕСНЯ, СЕРЕДА
 (зел) Середа ХХІІІ звичайного тижня
Або (біл) довільний спомин ПРЕСВЯТОГО ІМЕНІ МАРІЇ
Або (біл) довільний спомин ПРЕСВЯТОГО ІМЕНІ МАРІЇ
Послухай, дочко, відкрий своє вухо.

Послухай, дочко, глянь, прихили своє вухо: *
забудь свій народ і дім свого батька,
Бо ж цар бажає краси твоєї, *
адже ж він є твоїм паном! Тож йому поклонися.

Вся слава дочки-царівни – в ній самій; *
гаптовані золотом її одежі.
У різнобарвних вишитих шатах її до царя припровадять, *
а за нею увійдуть дівчата – її подруги.

Їх приведуть веселими та в захопленні – *
їх уведуть у царські палати.
Замість твоїх батьків у тебе твої сини будуть. *
Ти їх поставиш володарями над усією землею.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Радійте і веселіться,
бо ось нагорода ваша велика на небі.

13 ВЕРЕСНЯ, ЧЕТВЕР
СВ. ЙОАНА ЗОЛОТОУСТОГО, єпископа і Вчителя Церкви
(біл) Обов’язковий спомин
Св. Йоан Золотоустий народився у 354 році в Антіохії. Розпочав кар’єру службовця, однак незабаром залишив її і як пустельник присвятив себе аскетизму та вивченню Святого Письма. Згодом став пресвітером в Антіохії, потім – єпископом у Константинополі. За дар красномовства його назвали Хризостомом, тобто Золотоустим. Переслідуваний імператрицею Євдоксією, помер у вигнанні 14 вересня 407 року. Його реліквії знаходяться в базиліці св. Петра в Римі.
Боже, веди нас вічними шляхами.

Господи, Ти мене випробував і вивчив. †
Ти знаєш, коли я сідаю і коли я встаю, *
у задуми мої Ти заздалегідь вникнув.
Ти дослідив мої подорожі і мій відпочинок, *
Тобі відомі всі мої дороги.

Адже Ти створив моє нутро, – *
сформував мене в лоні моєї матері.
Я Тебе прославляю, *
бо Ти створив мене вельми дивовижним.

Досліди мене, Боже, взнай моє серце. *
Досліди мене й узнай мої стежини.
Подивись, чи нема в мені дороги беззаконня, *
і скеруй мене на шлях вічний.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Коли любимо одне одного, то в нас Бог перебуває,
і Його любов у нас – досконала.

14 ВЕРЕСНЯ, П’ЯТНИЦЯ
ВОЗДВИЖЕННЯ ВСЕЧЕСНОГО ХРЕСТА
(черв) Свято
АНТИФОН НА ВХІД
Нам слід хвалитися хрестом Господа нашого Ісуса Христа. * В ньому наше спасіння, життя і воскресіння. * Ним ми спасенні та визволені. (Пор. Гал 6, 14)

Мовиться “Слава во вишніх”.
Пс 78(77)
Не забувайте Господні діяння.


Прислухайся, мій народе, до мого закону, *
прихили своє вухо до слів моїх уст.
Я відкрию уста свої в притчах, *
розкажу давні загадки.
Коли Він вигублював їх, вони Його шукали, – *
поверталися й ревно шукали Бога,
згадували, що Бог – їхня Скеля, *
що Всевишній Бог є їхнім викупителем.
Своїми устами вони підлещувалися до Нього, *
а своїм язиком зводили брехню на Нього.
Їхнє серце не було з Ним щире, *
і вони не були вірні Його завітові.
Та Він милосердний, *
Він прощав їхні гріхи, не вигублював їх,
а часто відвертав свій гнів, *
не палав своїм всеохоплюючим обуренням.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ    Флп 2, 6-11
Алілуя, алілуя, алілуя.
Поклоняємось Тобі, Христе, і величаємо Тебе,
Бо своєю смертю на хресті Ти відкупив весь рід людський.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Я ж, коли від землі буду піднесений, * усіх притягну до себе, – говорить Господь. (Пор. Йн 12, 32)

15 ВЕРЕСНЯ, СУБОТА
ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ СТРАЖДАЛЬНОЇ
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Симеон сказав до Марії: * “Ось цей поставлений для падіння й підняття багатьох в Ізраїлі: * Він буде знаком протиріччя, та й Тобі самій меч прошиє душу”. (Лк 2, 34-35)

Врятуй нас, Боже, з милості своєї.

Господи, я покладаю надію на Тебе, †
тож хай не буду засоромлений навіки, *
спаси мене у cвоїй праведності.
Прихили до мене своє вухо, *
поспіши врятувати мене.
Будь для мене Скелею, *
притулком, укріпленим домом, – щоби спасти мене.
Бо Ти – моя скеля і моє пристановище, *
тож задля свого Імені Ти поведеш мене й опікуватимешся мною.
Ти виведеш мене з пастки, яку мені наставили, *
бо Ти є моїм притулком.
У Твої руки передаю свій дух. *
Ти викупив мене, Господи, Боже правди.
Я ж на Тебе, Господи, покладаю надію. *
Я сказав: «Ти – Бог мій. У Твоїх руках моя доля».
Спаси мене від руки моїх ворогів, *
від моїх гонителів.
Яка велика Твоя доброта, *
котру заховав Ти для тих, які Тебе бояться,
котру Ти перед людськими синами *
виявив тим, хто на Тебе надіється!

Алілуя, алілуя, алілуя.
Щаслива Ти, свята Діво Маріє,
бо без смерті отримала вінець мучеництва
під хрестом Господа.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Радійте, коли берете участь у Христових муках, * щоб і в славному Його з’явленні * ви раділи та веселились.

16 ВЕРЕСНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ХХIV Неділя звичайна
Пс 116, 1-2. 3-4. 5-6. 8-9
В живих країні йтиму перед Богом.
Або: Алілуя.

Я сповнений любові, бо Господь прислухається до голосу мого, *
до мого благання.
Адже Він прихилив до мене своє вухо, *
тож в усі свої дні кликати буду.

Охопили мене смертельні болі, муки шеолу мене спіткали. *
Скорботу і муки знайшов я.
І я прикликав Господнє Ім’я: *
«О Господи! Визволи мою душу!»

Милосердний Господь і праведний: *
наш Бог співчуття має.
Господь охороняє невинних: *
я був принижений, а Він мені дав порятунок.

Ти визволив мою душу від смерті, *
від сліз – мої очі,
а ноги мої – від спотикання. *
Ходитиму перед Господом у живих країні.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Я не став би хвалитися нічим іншим, як тільки хрестом Господа,
яким для мене розп’ятий світ, а я – для світу.

АНТИФОН НА ВХІД
Тим дай мир, о Господи, які Тебе очікують: * нехай виявиться правдивість Твоїх пророків. * Вислухай, Господи, благання Твого слуги * і Твого народу – Ізраїля.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Яка дорога, о Боже, Твоя ласка: * людські сини під захист крил Твоїх прибігають. (Пс 36 (35), 8)

Немає коментарів:

Дописати коментар