пʼятницю, 3 серпня 2012 р.

Акорди і ноти до псалма на період Адвенту або Посту, п'ятниця, похорон


Сі-мі-#фа-соль-мі, #фа-мі-ре-#фа-мі-мі
 e                            D         h          e
Мі_ре-мі-сі
До_ля-ля-сі-сі
Мі-#фа-соль_#фа-мі
Ре_сі-ре-мі-мі
 
Почуй мій голос   в милосерді своїм.

e               C                   a                 e
Тих, які невідомо за що мене ненавидять, *
a                                                         e
           *
      *
*
 
стало більше, ніж волосин на голові в мене.
e        G                                                                             h   e
Набралися сили мої вороги, які мене переслідують безпідставно. *
h                                                    e
Чи ж те, чого не крав я, маю повернути?.

e                           C                   a                                       e
Адже за Тебе я переніс зневагу, соромом покрилося моє обличчя. *
a                                                                                           e
Чужим я став для моїх братів, – чужинцем для синів матері моєї.
e        G                                            h e
Адже ревність до Твого дому мене з’їдає, *
h                                                                e
на мене впали зневаги тих, які Тебе зневажають.

e               C                   a                 e
Але я зі своєю молитвою – до Тебе, Господи. *
a                          e
Це слушний час, Боже!
e        G                                                 h   e
Вислухай мене у великому Твоєму милосерді, *
h                           e
у правді Твого спасіння.



e           D           h        e
Алілуя, алілуя, алілуя.
           *
      *
*
 
e        G                              h   e
Слово Господнє перебуває віч­но!
h                                                       e
А це те Слово Євангелія, яке вам сповіщене.

Немає коментарів:

Дописати коментар