пʼятницю, 9 грудня 2011 р.

Вселенська Молитва Вірних - варіанти із акордами

Священик читає вступ і молитву на закінчення, а після кожного прохання лектор говорить заклик і всі відповідають (може бути спів).

Звичайний період і урочистості:
Ре   D        h       e        D
Л.: Тебе (Бога) просимо.
     D H7      e           AA7    D
В.: Вислухай нас, Господи.


або:

Сі…                    +5                                                                 
Сі-до-ре, соль - ля-сі, соль - мі-+фа-соль
 
     G         a        D
Л.: Christe, exaudi nos.
     G       e       С   D  G
В.: Kirie, Kirie, eleison.



Ghri-i-i-i-ste-e, / ek-za-a-udi-nos
 Мі-+фа-соль-+фа-мі/ мі-соль-+фа-мі-+фа
       e          C      a   H7
Л.: Christe, exaudi nos.
 H7      e  H7  e  a  H7 e  H7 e  D   G   a H7 e
В.: Kirie, Kirie, eleison. Kirie, Kirie, eleison.








На період Адвенту:
Фа-фа-фа-фа-мі-соль-ля
Фа-мі-ре-до-ре-мі-фа
       F             d  мі  C    F
Л.: Dominus, Te precemus.
     F        d   до B   C   F
В.: Te rogamus audi nos.


На Великий Піст:
Ре-ля
        d                       g                        d             A
Л.: Почуй голос мій, почуй голос мій. Господи, де Ти є?
d                               g                        d            A                  d
Почуй голос мій, почуй голос мій. Прийди і вислухай мене.

Немає коментарів:

Дописати коментар