неділю, 11 грудня 2011 р.

12 - 19 ГРУДНЯ - псалми на 4 тиждень Адвенту


12 ГРУДНЯ, ПОНЕДІЛОК
(фіол) Понеділок ІІІ тижня Адвенту
Або (біл) довільний спомин ПРЕСВЯТОЇ ДІВИ МАРІЇ Гваделупської

Де Твої стежки, навчи мене, Боже.

Вкажи мені, о Господи, Твої дороги, *
навчи мене, де Твої стежки.
Напути мене по Твоїй правді й мене навчи, *
бо Ти Бог, мій Спаситель, Тебе очікую ввесь день я.

Згадай про Твоє милосердя, Господи, *
і про Твою милість, бо вона споконвіку.
З милосердя Твого, згадай мене, *
о Господи, доброти Твоєї ради.

Добрий Господь і праведний, *
тому й навчає грішників дороги.
Напоумлює покірливих на правду *
і навчає смиренних путі своєї.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Яви, о Господи, Твоє милосердя,
подай нам Твоє спасіння.


13 ГРУДНЯ, ВІВТОРОК
СВ. ЛУЦІЇ, ДІВИ І МУЧЕНИЦІ
(черв) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Ось святий, котрий аж до смерті боровся в обороні Божого права; не боявся небезпеки переслідувачів, бо Христос був Його силою.


Вбогий покличе, і Господь почує..

Благословлю Господа повсякчасно, *
завжди хвала Його в устах у мене.
Душа моя нехай Господом хвалиться; *
нехай покірні чують те й веселяться.

Гляньте на Нього й розвеселіться, *
обличчя ваше нехай не соромиться.
Ось візвав бідолаха, і Господь почув, *
і врятував його від усіх його напастей.

А обличчя Господнє проти злочинців, *
щоб знищити з землі їхню пам’ять.
Візвали праведні, і Господь почув їх *
і з усіх скорбот їхніх врятував їх.

Близький Господь до тих, у кого розбите серце; *
прибитих духом він спасає.
Господь визволяє душу слуг своїх, *
і хто до Нього прибігає, покараний не буде.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийди, не зволікай, Господи,
прости гріхи свого люду.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Коли хтось хоче йти за Мною, нехай зречеться  себе самого, візьме хрест свій і йде за Мною. (Мт 16, 24)


14 ГРУДНЯ, СЕРЕДА
СВ. ЙОАНА ВІД ХРЕСТА, ПРЕСВІТЕРА І ВЧИТЕЛЯ ЦЕРКВИ
(біл) Обов’язковий спомин
АНТИФОН НА ВХІД
Мене ж не доведи, Боже, чимось хвалитися, * як тільки хрестом Господа нашого Ісуса Христа, * яким для мене світ розп’ятий, а я – світові. (Гал 6, 14)


Хмари пролийтесь Праведним із неба.

Послухаю, Господь Бог говорить: *
про мир говорить до народу свого і до своїх побожних.
Справді, Його спасіння близьке до тих, що Його бояться, *
щоб слава Його перебувала в краю нашім.

Милосердя й вірність зустрінулися разом, *
справедливість і мир поцілувались між собою.
Правда з землі зійде, *
і справедливість дивитиметься з неба.

Та й сам Господь дасть щастя, *
і земля наша дасть свій урожай.
Перед Ним ітиме справедливість *
і спасіння, – там, де Він буде ступати.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Підніми сильно голос, Ти, що несеш веселі вісті,
ось Господь Бог іде в потузі.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Якщо хтось хоче йти за Мною, * нехай зречеться себе самого, * візьме хрест свій * і йде за Мною, – говорить Господь. (Пор. Мт 16, 24)


15 ГРУДНЯ, ЧЕТВЕР
(фіол) Четвер ІІІ тижня Адвенту

Славлю Тебе, Боже, бо мене звільнив Ти.

Вознесу Тебе, о Господи, бо Ти мене визволив *
і не дав ворогам моїм злорадіти надо мною.
Господи, Ти вивів із шеолу мою душу *
і оживив мене з-поміж тих, що сходять в яму.

Співайте в псалмах Господеві, ви, Його побожні, *
і дякуйте імені Його святому!
Бо на хвилину гнів Його, ласка ж Його – поки життя. *
Увечорі плач завітає, а вранці радість.

Почуй, о Господи, і змилуйся надо мною! *
Господи, прийди мені на допомогу!
На танок перетворив Ти плач мій: *
Господи, Боже мій, хвалитиму Тебе повіки.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Готуйте путь Господню, вирівняйте стежки його;
кожна людина побачить спасіння Господнє.


16 ГРУДНЯ, П’ЯТНИЦЯ
(фіол) П’ятниця ІІІ тижня Адвенту

Нехай всі люди славлять Тебе, Боже.

Нехай Бог змилосердиться над нами й благословить нас; *
нехай засяє лице Його над нами,
щоб знали на землі Його дорогу,  *
між усіма народами Його спасіння.

Нехай народи Тебе прославляють, Боже, *
Хай прославляють Тебе всі народи.
Нехай радіють племена й веселяться, 
Ти бо правиш народами по правді  *
і племенами на землі керуєш.

Земля дала урожай свій,   *
Бог благословив нас, Бог наш.
Хай Бог благословить нас,  *
і хай усі краї землі Його бояться.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Готуйте путь Господню, вирівняйте Його стежки;
кожна людина побачить спасіння Господнє.


17 ГРУДНЯ, СУБОТА
Мир нам заквітне, як Господь прибуде.

Боже, Твій розсуд дай цареві, *
синові царя Твою справедливість.
Хай судить Твій народ по праву, *
бідних Твоїх по правді.

Хай гори принесуть народові мир, *
і горби справедливість.
Нехай розсудить бідних з народу, *
спасе дітей убогих.

За його днів квітнутиме справедливість, *
а мир глибокий – аж доки місяця.
Він буде правити від моря аж до моря, *
і від Ріки аж до кінців землі.

Ім’я його буде повік благословенне; *
аж поки сонця, ім’я його буде;
в ньому благословляться усі земні народи, *
і прославлятимуть його усі народи.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Мудросте Всевишнього,
що упорядковуєш все міцно і лагідно,
прийди і навчи нас дороги розважливості.


18 ГРУДНЯ, НЕДІЛЯ
(фіол) IV Неділя Адвенту
АНТИФОН НА ВХІД
Небеса, зішліть Справедливого, немов росу, * нехай, мов дощ, зійде з небес, * нехай відкриється земля і зродить Спасителя. (Пор. Іс 45, 8)

Не мовиться «Слава во вишніх».

Вічно співатиму про Господні ласки.

Про ласки Господні співатиму повіки, *
І по всі роди звіщатиму устами Твою вірність.
Я мовив “Ласка збудована повіки”. *
На небі утвердив Ти Твою вірність.

“Я заключив союз із моїм вибранцем; *
поклявсь Давидові, слузі моєму:
Повіки утверджу твого потомка *
і по всі роди твій престол збудую".

Він буде Мене взивати: “Ти мій Батько, *
мій Бог, скеля спасіння мого".
Повіки берегтиму йому мою милість, *
і з ним союз мій буде непохитний.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ось я Господня слугиня:
нехай зо мною станеться по Твоєму слову.

АНТИФОН НА ПРИЧАСТЯ
Ось Діва зачне і породить Сина, * і назвуть Його ім’ям Еммануїл. (Іс 7, 14)

Немає коментарів:

Дописати коментар