неділю, 8 серпня 2021 р.

Акорди на псалм ХVI зв. неділя, рік Б

ХVI зв. неділя, рік Б
Мелодія «пастирського» псалму

Соль-соль-соль-до -сі-ля, соль-соль-ля-соль-фа-мі

C                    F    C          F   G7 C
Господь — мій Пастир, всього маю вдосталь

мі  -ре-мі-фа-мі-ре
a                                    d
Господь — мій Пастир. Я не матиму недостатку. *
F                                             C
На зелених лугах Він дасть мені відпочити, *
G                                            C   F
Біля тихих вод піклуватиметься про мене; *
d                                       F       G
мою душу Він обновляє.

a                                    d
Веде мене стежками правди *
F                                C
ради Імені свого. *
G                                           C   F
Коли я піду навіть долиною смертної тіні, *
d                                          F       G
не злякаюся зла, бо Ти зі мною.

a                                    d
Твій жезл і Твій посох —
F                                             C
* вони мене втішають. *
G                                            C   F
Переді мною трапезу Ти готуєш *
d                                              F       G
в присутності тих, які мене тривожать.

a                                    d
Ти намастив мою голову олією, *
F                                             C
переливається моя чаша.*
G                                             C   F
Отож, добро і милосердя супроводжуватимуть мене в усі дні життя мого, *
d                                              F       G
і я поселюся на довгі дні в Господнім домі.

C                    F    C          F   G7 C
Алілуя, алілуя, алілуя
G                                             C   F
Вівці слухаються голосу Мого,*
d                                           F       G
і Я знаю їх, і вони йдуть за Мною.

Немає коментарів:

Дописати коментар