понеділок, 9 червня 2014 р.

Голову прихилю у руки простягнуті

ГОЛОВУ ПРИХИЛЮ (Вс 296)
нижня сі
h                A     D G                  A
Голову прихилю у руки простягнуті
D                              G     e                   G       A
Духа Святого прийму, хай веде до святості.

F                               G
Хто Мене шукає, Я в домі Отця,
e                    Fis                  h
О Єрусалиме, мир і любов Моя.-2р.

F                               G
Отже, Моїм хлібом є воля Отця.
e                               Fis                h
Він Мене помазав “любов’ю до кінця!”

F                           G
Знаю, що чекає у світі Мене.
e                        Fis             h
У вогні любові Я жертвую себе.

F                                    G
Будь зі Мною, Мати, в годину хреста!
e                               Fis            h
На три дні загину в дорозі до Отця!

Немає коментарів:

Дописати коментар