вівторок, 19 листопада 2013 р.

Псалми на листопад 2013РБ. Звичайний період.


1 ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ
  
ВСІХ СВЯТИХ
(біл) Урочистість
Мовиться «Слава во вишніх».
Пс 24(23)
Ось покоління, що шукає Бога.


Земля і все, що наповняє її, *
Всесвіт і ті, що живуть у ньому, – вони Господні.
Адже Він заснував її на морях *
і на ріках облаштував її.
Хто вийде на гору Господню, *
і хто стане на Його святому місці?
Той, у кого руки невинні й серце чисте, *
хто не прив’язав до марного свою душу.
Такий отримає благословення від Господа *
і справедливу винагороду від Бога, свого Спасителя.
Це покоління тих, які шукають Його, – *
шукають обличчя Бога Якова.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
1 Йн 3, 1-3
Алілуя, алілуя, алілуя.
Прийдіть до Мене, всі втомлені та обтяжені –
і Я заспокою вас!
Мовиться “Вірую”.
2 ЛИСТОПАДА, СУБОТА


СПОМИН ВСІХ ПОМЕРЛИХ ВІРНИХ
ПЕРША МЕСА
Пс 27(26)
Бог моє світло і моє спасіння.


Господь – моє світло і мій Спаситель. *
Кого мені боятися?
Господь – захисник мого життя. *
Кого мені лякатися?


Бог моє світло і моє спасіння.


Одного просив я в Господа, одного буду прагнути: †
щоби протягом усього мого життя *
я перебував у Господньому домі,
бачив Господню красу *
й оглядав Його храм.
Почуй, Господи, мій голос, коли я кликатиму, *
помилуй мене і дай відповідь мені.
Тож я, Господи, шукатиму Твого обличчя! *
Не відверни від мене свого обличчя.
Я ж маю надію побачити Господні блага *
на землі живих.
З нетерпінням чекай на Господа, будь мужнім, †
хай зміцняється серце Твоє – *
з нетерпінням очікуй Господа!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
1Кор 15, 20-24а. 25-28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ісус Христос є Первородним з мертвих –
Йому слава і влада навіки-віків! Амінь.

ЄВАНГЕЛІЄ
Лк 23, 44-46. 50. 52-53; 24, 1-6а

ДРУГА МЕСА

Пс 42(41)
Бога живого душа моя прагне.


Як олень прагне до джерела води, *
так душа моя прагне до Тебе, Боже.
Моя душа спрагнена Бога, живого Бога. *
Коли прийду і з’явлюся перед обличчям Бога?
Згадую про це я і виливаю перед собою свою душу, *
коли ходив я з юрбою, вів їх до дому Божого –
З голосом радості й хвали *
святкового натовпу.
Пошли своє світло і свою правду, *
вони мене ведуть.
І приведуть до Твоєї святої гори, *
до Твоїх осель.
І я прийду до Божого жертовника, *
до Бога, розради і потіхи моєї.
Прославлятиму Тебе на гуслах, *
Боже, Боже мій!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
Рим 6, 3-9
Алілуя, алілуя, алілуя.
Бо так Бог полюбив світ,
що дав свого Єдинородного Сина,
щоб кожний, хто вірить у Нього,
не загинув, але мав життя вічне.
ТРЕТЯ МЕСА
Пс 103(102)
Праведним серцем Бог дає спасіння.


Щедрий і милосердний Господь, *
довготерпеливий і багатомилостивий.
Він не вчинив нам згідно з нашими гріхами, *
не відплатив нам за нашими провинами.
Як батько милує синів, *
так Господь виявив милість до тих, які бояться Його.
Адже Йому відомо, з чого ми створені, – *
Він пам’ятає, що ми – порох!
Людина – її дні, як трава; *
вона зацвітає, наче польова квітка,
однак пронесеться вітер над нею – *
і її не стане, і місця її вже не впізнати.
Господнє ж милосердя від віку й до віку на тих, хто боїться Його, *
і праведність Його на синах синів,
які зберігають Його завіт і пам’ятають про Його заповіді, – *
щоб виконувати їх.

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
2 Кор 4, 14 – 5, 1
Алілуя, алілуя, алілуя.
Воля Мого Отця є та,
щоб кожний, хто бачить Сина й вірить у Нього,
мав вічне життя, –
і Я воскрешу його останнього дня.

3 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ


(зел) XXХI Неділя звичайного періоду
Пс 145, 1-2. 8-9. 10-11. 13вг-14
Славити буду Ім’я Твоє вічно.


Я буду величати Тебе, мій Боже і Царю! *
Буду благословляти Твоє Ім’я на віки вічні.
Щодня буду Тебе благословляти *
і славити Твоє Ім’я на віки вічні.
Щедрий Господь і милосердний, *
довготерпеливий і милостивий дуже.
Господь до всіх добрий; *
Його щедроти – на кожному Його ділі.
Тебе, Господи, усі Твої діла будуть прославляти, *
Тебе усі Твої праведники будуть благословляти.
Вони розголошуватимуть славу Твого Царства *
і розповідатимуть про Твою могутність,
У своїх словах Господь вірний *
і праведний – в кожному своєму ділі.
Господь підтримує всіх, які падають, *
і усіх повалених підносить.
Алілуя, алілуя, алілуя.
Бо так Бог полюбив світ, що дав свого Єдинородного Сина,
щоб кожний, хто вірить у Нього, не загинув, але мав життя вічне.
4 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК
Св. КАРЛА БОРРОМЕО, ЄПИСКОПА
(біл) Обов’язковий спомин
Пс 69, 30-31. 33-34. 36-37
Почуй мій голос в милосерді своїм.


Я – бідний і нещасний, *
та спасіння Твоє, Боже, нехай високо мене підійме.
Тож прославлятиму піснею Ім’я Боже, *
звеличуватиму Його похвалою.
Побачать убогі та зрадіють. *
Шукайте Бога, і оживе ваше серце,
бо Господь вислуховує нужденних *
і не погордує в’язнями своїми.


Почуй мій голос в милосерді своїм.


Адже Бог Сіон врятує і відбудує міста Юди; *
там оселяться і знову володітимуть ними.
Нащадки Його рабів одержать це в спадщину, – *
там оселяться ті, які люблять Його Ім’я.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Йн 8, 31б-32
Алілуя, алілуя, алілуя.
Якщо ви бу­де­те перебувати в Моєму слові,
тоді справ­ді будете учнями Моїми
і пізнаєте істину, а істина вас віль­ними зробить!
5 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК


(зел) Вівторок ХХХІ звичайного тижня
Пс 131, 1. 2-3
Бережи, Боже, душу мою в мирі.


Господи, не пишалося моє серце, *
і не дивилися з погордою мої очі,
я не ганявся за великим *
і недосяжним для мене.
Хіба ж я не втихомирював і не заспокоював свою душу, як дитину, *
відлучену від грудей матері своєї;
моя душа – як відлучена від грудей дитина. *
Нехай Ізраїль покладає надію на Господа – віднині і довіку!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Мт 11, 28
Алі­луя, алі­луя, алі­лу­я.
Прийдіть до Мене, всі втомлені та обтяжені –
і Я вас облегшу!
6 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА



(зел) Середа ХХXІ звичайного тижня

Пс 112, 1-2. 4-5. 9
Щедру людину Бог благословляє.
Або: Алілуя.


Блаженна людина, яка Господа боїться, *
і заповіді Його будуть їй вельми до вподоби.
Сильне буде на землі її потомство, – *
рід праведних буде благословенний.
Для праведних в темряві засяяло світло. *
Він ми­ло­сердний, щедрий і праведний.
Добра людина – та, яка щедра і позичає, – *
у справедливості свої діла буде вести.
Він розсіяв, *
роздав бідним.
Його правда перебуває навіки, *
його сила підіймається в славі.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
1 Пт 4, 14
Алі­луя, алі­луя, алі­лу­я.
Блаженні ви, коли вас зне­ва­жа­ють за Ім’я Христове,
бо з вами пе­ре­буває Дух Божий.
7 ЛИСТОПАДА, ЧЕТВЕР


(зел) Четвер ХХХІ звичайного тижня
Пс 27, 1. 4. 13-14
Господні блага прагну я узріти.


Господь – моє світло і мій Спаситель. *
Кого мені боятись?
Господь – мого життя твердиня. *
Кого мені лякатись?
Одного просив я в Господа, одного буду прагнути: *
щоби протягом усього мого життя я перебував у Господньому домі,
бачив красу Господню *
й оглядав Його святиню.
Я ж маю надію побачити Господні блага у живих країні *
З нетерпінням чекай на Господа, будь мужнім,
нехай зміцняється Твоє серце – *
очікуй Господа з нетерпінням.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Мт 11, 28
Алі­луя, алі­луя, алі­лу­я.
Прийдіть до Мене, всі втомлені та обтяжені –
і Я вас облегшу!

8 ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ



(зел) П’ятниця ХХХІ звичайного тижня

Пс 98, 1. 2-3аб. 3в-4
Серед народів Бог явив спасіння.


Заспівайте Господу нову пісню, *
бо Він учинив чуда.
Мені принесла спасіння Його правиця, *
Його святе рамено.
Господь явив своє спасіння, – *
перед очима народів відкрив свою справедливість.
Він згадав свою милість і свою правду *
домові Ізраїля.
Серед народів Бог явив спасіння.


Всі кінці землі побачили *
спасіння нашого Бога.
Вигукуй Господу, вся земле, – *
вигукуйте радісно, співайте і грайте!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
1 Йн 2, 5
Алілуя, алілуя, алілуя.
Хто дотримується Христового слова,
в тому Божа любов справді є доско­налою.

9 ЛИСТОПАДА, СУБОТА

РІЧНИЦЯ ОСВЯЧЕННЯ ЛАТЕРАНСЬКОЇ БАЗИЛІКИ
(біл) Свято
Мовиться «Слава в вишніх».
Пс 46(45)
Господнє місто звеселяють ріки.


Бог – наш захист і сила, *
велика допомога у бідах.
Тому не злякаємося ми, коли земля здригнеться, *
і гори рухнуть в серце морів.
Його протікаючі ріки веселять Боже місто, *
святу оселю Всевишнього.
Бог посеред нього, воно не зрушиться. *
Бог удосвіта йому допоможе.
З нами Господь сил, *
Бог Якова, наш Притулок!
Прийдіть, погляньте на Господні діла, *
які чудеса здійснив Він на землі!

ДРУГЕ ЧИТАННЯ
1 Кор 3, 9б-11. 16-17
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я вибрав і освятив дім цей,
щоб Моє Ім’я було там повіки.
10 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ


(зел) ХХХІІ Неділя звичайного періоду

Пс 17, 1. 5-6. 8 і 15
Сититись буду ликом Твоїм, Боже.


Господи, вислухай мою правду, *
зверни увагу на моє благання,
прислухайся до моєї молитви *
з уст нелукавих.
Спрямуй мої стопи на свої стежки, *
щоб мої ноги не похитнулися.
Я кличу до Тебе, бо Ти мене вислухаєш, Боже. *
Прихили до мене своє вухо і почуй мої слова.
Хорони мене, як зіницю ока, *
сховай мене в тіні крил Твоїх,
А я в праведності з’явлюся перед Твоїм обличчям *
і, пробудившись, Твоїм виглядом насичусь.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ісус Христос є Первородним з мертвих –
Йому слава і влада на віки вічні!

10 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ


(зел) ХХХІІ Неділя звичайного періоду
Пс 17, 1. 5-6. 8 і 15
Сититись буду ликом Твоїм, Боже.


Господи, вислухай мою правду, *
зверни увагу на моє благання,
прислухайся до моєї молитви *
з уст нелукавих.
Спрямуй мої стопи на свої стежки, *
щоб мої ноги не похитнулися.
Я кличу до Тебе, бо Ти мене вислухаєш, Боже. *
Прихили до мене своє вухо і почуй мої слова.
Хорони мене, як зіницю ока, *
сховай мене в тіні крил Твоїх,
А я в праведності з’явлюся перед Твоїм обличчям *
і, пробудившись, Твоїм виглядом насичусь.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ісус Христос є Первородним з мертвих –
Йому слава і влада на віки вічні!
11 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК
СВ. МАРТИНА ТУРСЬКОГО, ЄПИСКОПА
(біл) Обов’язковий спомин
Пс 139, 1-3. 4-6. 7-8. 9-10
Боже, веди нас вічними шляхами.


Господи, Ти мене випробував і вивчив. †
Ти знаєш, коли я сідаю і коли я встаю, *
у задуми мої Ти заздалегідь вникнув.
Ти дослідив мої подорожі й мій відпочинок, *
Тобі відомі всі мої дороги.
Адже нема й слова в мене на язику, †
а Ти, Господи, вже все знаєш. *
Ти оточив мене спереду і ззаду, і поклав на мене свою руку.
Твоє знання для мене дивовижне!  *
Воно понад мої сили, – я не спроможний його осягнути!
Куди піду від Твого Духа *
і куди втечу від Твого обличчя?
Якщо підіймуся на небо, – Ти там. *
Якщо зійду в шеол, – і там Ти, Боже.
Коли б я піднявся на крилах світанку *
і на краю землі поселився, –
то й там Твоя рука мене попровадить, *
мене втримає Твоя правиця.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Флп 2, 15г. 16а
Алілуя, алілуя, алілуя.
Сяйте, мов світила у світі,
Дотримуючись життєдайного слова.
12 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК
СВ. ЙОСАФАТА, ЄПИСКОПА І МУЧЕНИКА
(черв) Обов’язковий спомин
Св. Йосафат Кунцевич народився у Володимирі-Волинському близько 1580 року. В 20 років вступив до ордену Василіян. У 1618 році став полоцьким архієпископом і ревно протидіяв насильницькій політиці царату відносно людей, що прийняли католицьке віросповідання. Віддав своє життя за віру 12 листопада 1623 року. Його мощі зберігаються у базиліці святого Петра в Римі.
Пс 34, 2-3. 16-17. 18-19
Славити Бога буду повсякчасно.


Величатиму Господа в кожному часі, – *
хвала Його на моїх устах постійно.
Господом хвалитися душа моя буде, *
нехай почують лагідні й розвеселяться.
Господні очі звернені на праведних, *
а Його вуха – на їхнє благання.
Але обличчя Господнє – проти тих, які зло чинять, *
щоб вигубити із землі про них всяку пам’ять.
Вони закликали – і Господь почув їх *
та визволив їх від всякого лиха.
Господь близький до тих, чиї серця у скорботі, *
і спасе лагідних духом.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 14, 23
Алілуя, алілуя, алілуя.
Як­що хто любить Мене, той буде зберігати Моє слово;
і Мій Отець любитиме його, і Ми прийдемо до Ньо­го.

13 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА



(зел) Середа ХХХІІ звичайного тижня
Пс 82, 3-4. 6-7
Повстань, о Боже, щоб судити землю.


Судіть сироту і бідного, *
оправдуйте пригніченого і вбогого.
Визвольте пригнобленого і нужденного, – *
з руки грішників порятуйте.
Я сказав: «Ви – боги, *
і всі ви – сини Всевиш­нього.
Однак ви помрете, як люди, *
і впадете, як будь-хто з можновладців».
СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. 1 Сол 5, 18
Алілуя, алілуя, алілуя.
За все приносьте подяку,
бо це Божа воля щодо вас у Христі Ісусі.

14 ЛИСТОПАДА, ЧЕТВЕР



(зел) Четвер ХХХІІ звичайного тижня
Пс 119, 89-90. 91 і 130. 135 і 175
Господнє слово незмінне повіки.


Господи, Твоє слово навіки залишається незмінним на небі. *
З роду в рід Твоя правда.
Ти заснував зем­лю, *
і вона стоїть непохитно.
За Твоєю постано­вою вони існують сьогодні, – *
адже все Тобі служить.
Твої слова, відкрившись, несуть світло *
і недосвідчених мудрими роблять.
Засяй своїм обличчям на раба свого, – *
своїх настанов навчи мене, Боже.
Тож нехай моя душа живе і Тебе прославляє, *
а Твої присуди хай мені допомагають.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 15, 5
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я є Виноградна Лоза, ви – га­лу­з­ки.
Хто перебуває в Мені, а Я в ньому, той плід рясний приносить.

15 ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ



(зел) П’ятниця ХХХІІ звичайного тижня
Пс 19, 2-3. 4-5
Небо звіщає про Господню славу.


Небеса розповідають про Божу славу, *
а небозвід сповіщає про Його рук творіння.
Передає вістку день дневі, *
а ніч ночі знання сповіщає.
Немає мови, слів немає, *
де би не чулися голоси їхні.
По всій землі пішло їхнє відлуння, *
і їхні слова – до кінців світу!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Лк 21, 28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ви­простайтеся і підійміть свої голо­ви,
бо наближається викуплення ваше.

16 ЛИСТОПАДА, СУБОТА


(зел) Субота  ХХХІІ звичайного тижня


Пс 105, 2-3. 36-37. 42-43
Згадайте чуда, що вчинив Господь наш.
Або: Алілуя.


Йому співайте, Йому грайте, *
роздумуйте про всі Його діла дивовижні.
Хваліться Його святим Ім’ям; *
нехай веселиться серце тих, хто Господа шукає.
Він повбивав усіх первістків у їхній краї­ні, *
початки всякої їхньої сили.
А тих вивів із золотом та сріблом, *
і серед їхніх племен не було слабкого.
Адже Він згадав своє святе слово *
до свого раба Авраама
І вивів свій народ в радості, *
з веселощами – своїх обран­ців.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. 2 Сол 2, 14
Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог покликав нас проповіддю Євангелія,
щоб осяг­нути славу Господа нашого Христа Ісу­са.

17 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ

(зел) ХХХІІІ Неділя звичайного періоду
Пс 98, 5-6. 7-8абв. 8г-9
Господь приходить, щоб судити землю.


Заграйте Господу на гуслах, – *
на гуслах, з мелодійною піснею.
На сурмах, під звуки рога, *
радісний гук перед Царем – Господом здіймайте.
Нехай море заграє *
і все, що його наповняє,
Всесвіт і ті, хто його населяє, *
ріки заплещуть разом у долоні.
Гори вигукуватимуть з радості перед Господнім обличчям! *
Адже Він світ іде судити,
і світ у справедливості судити буде, *
а в праведності судитиме народи.

Алілуя, алілуя, алілуя.
Ви­простайтеся і підійміть свої голо­ви,
бо наближається викуплення ваше.


18 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК


(зел) Понеділок ХХХІІІ звичайного тижня
Або: (біл) Річниця освячення РИМСЬКИХ БАЗИЛІК свв. Апостолів Петра і Павла (довільний спомин)
Пс 119, 53 і 61. 134 і 150. 155 і 158
Твої веління берегтиму, Боже.


Обурення охопило мене через нечестивих, *
які відступили від Твого закону.
Мене опутали сіті грішників, *
та я не забув Твого закону.
Визволи мене від гніту людини, *
і Твоїх заповідей я буду триматись.
Наблизилися до мене ті, які зло люблять, *
а від Твого закону вони віддалились.
Далеке від грішників спасіння, *
бо вони Твоїх настанов не шукають.
Дивлюся я на підступних і мені огидно, *
адже вони не дотримуються Твого слова.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 8, 12б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я – Світло для світу! – Господь говорить.
Хто пі­де за Мною, той світло життя буде мати.
19 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК


(зел) Вівторок ХХХІІІ звичайного тижня
Пс 3, 2-3. 4-5. 6-7
Не захитаюсь, Бог мене тримає.


Господи, чому стало так багато тих, хто мені біль спричиняє? *
Багато тих, які повстають проти мене!
Багато душі моїй кажуть: *
«Нема йому спасіння в Богові».
А Ти, Господи, – щит, що оточує мене, моя слава; *
Ти – Той, хто підносить мою голову.
Своїм голосом до Господа я волаю, *
і Він дає відповідь мені зі своєї гори святої.
Я ліг, спав і прокинувся, *
бо Господь мені допомагає.
Тож і десятків тисяч людей я не побоюся, *
які звідусіль мене оточили.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
1 Йн 4, 10б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог по­любив нас і послав свого Сина
як при­мирення за гріхи наші.

20 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА


(зел) Середа ХХХІІІ звичайного тижня

Пс 17, 1. 5-6. 8 і 15 (Р.: пор. 15а)
Сититись буду ликом Твоїм, Боже.


Господи, вислухай мою правду, *
зверни увагу на моє благання,
прислухайся до моєї молитви *
з уст нелукавих.
Спрямуй мої стопи на свої стежки, *
щоб мої ноги не похитнулися.
Я кличу до Тебе, бо Ти мене вислухаєш, Боже. *
Прихили до мене своє вухо і почуй мої слова.
Хорони мене, як зіницю ока, *
сховай мене в тіні крил Твоїх.
А я в праведності з’явлюся перед Твоїм обличчям *
і, пробудившись, Твоїм виглядом насичусь.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 15, 16
Алілуя, алілуя, алілуя.
Я вибрав вас зі світу, щоб ви йшли та плід приносили,
і щоби плід ваш залишався.

21 ЛИСТОПАДА, ЧЕТВЕР

ВВЕДЕННЯ У ХРАМ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ
(біл) Обов’язковий спомин
Лк 1, 46-48. 49-50. 51-53. 54-55
Бог явив силу, славмо Його Ймення.


Величає душа моя Господа, *
і радіє дух мій у Бозі, Спасителі моїм,
Бо Він зглянувся на покору слугині своєї; *
ось бо віднині блаженною зватимуть мене всі покоління.
Бо вчинив мені велике Сильний, *
і святе Ім’я Його,
І милосердя Його з роду в рід *
для тих, хто боїться Його.
Він виявив силу свого рамена, *
розсіяв гордих думками сердець їхніх,
Скинув могутніх з престолів і підняв угору покірних, *
Голодних наситив благами, а багатих відіслав ні з чим.
Він пригорнув Ізраїля, слугу свого, *
згадавши милосердя,
Як і проголосив нашим батькам – *
Авраамові та роду його аж до віку!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Лк 11, 28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Блаженні ті, які слухають Боже слово
і бережуть його!
22 ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ
СВ. ЦЕЦИЛІЇ, ДІВИ І МУЧЕНИЦІ
(черв) Обов’язковий спомин
1 Хр 29, 10-11аб. 11вг-12а. 12бвг
Господи Боже, Ти всім владарюєш.


Благословенний Ти, Господи, Боже Ізраїля, батька нашого, *
від віку й до віку!
Твоя, о Господи, велич і сила, слава, вічність і величність, *
бо все, що на небі й на землі, Тобі належить!
Тобі, о Господи, *
належить Царство!
Ти вищий над усе і над усім Владика! *
І багатство, і слава – від Тебе.
Ти усім володієш. *
У руці Твоїй сила і могутність,
у Твоїй десниці – *
звеличити і все зміцнити.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Йн 10, 27
Алілуя, алілуя, алілуя.
Вівці слу­хаються Мого голосу,
і Я знаю їх, і во­ни йдуть за Мною.

23 ЛИСТОПАДА, СУБОТА


(зел) Субота ХХХІІІ звичайного тижня
Або (черв) довільний спомин св. КЛИМЕНТА І, папи і мученика
Або (біл) довільний спомин св. КОЛУМБАНА, абата
Пс 9, 2-3. 4 і 6. 16 і 19
Буду радіти Господнім спасінням.


Буду прославляти Господа усім своїм серцем, *
розповідатиму про всі Твої чуда.
Я буду веселитися і радіти Тобою, *
співатиму Твоєму Імені, о Всевишній.
Коли мої вороги назад відступлять, *
вони спіткнуться і загинуть від присутності Твоєї.
Ти погрозив народам, і вигубив безбожного, *
Ти стер їхнє ім’я на віки вічні.
Народи провалилися в яму, яку вони викопали, *
їхня нога попала в пастку, яку вони ж наставили.
А убогий не назавжди буде забутий, *
і надія бідних не буде втрачена назавжди.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. 2 Тим 1, 10б
Алілуя, алілуя, алілуя.
Спаситель наш Ісус Хри­стос смерть знищив,
а жит­тя освітив Єван­гелієм.
24 ЛИСТОПАДА, НЕДІЛЯ



ГОСПОДА НАШОГО ІСУСА ХРИСТА, ЦАРЯ ВСЕСВІТУ
(біл) Урочистість
ЗАВЕРШЕННЯ  РОКУ  ВІРИ
Пс 122, 1-2. 4-5
У дім Господній з радістю ходімо.


Я зрадів, коли мені сказали: *
«Ходімо до Гос­поднього дому!»
Наші ноги стояли *
в твоїх брамах, Єрусалиме.
Бо туди приходили племена, племена Господні, *
як свідчення для Ізраїля, щоби славити Ім’я Господнє.
Адже там встановлено престоли для суду, *
престоли для дому Давида.
Пор. Мк 11, 9. 10
Алілуя, алілуя, алілуя.
Благословенний, хто йде в Ім’я Господнє!
Благословенне прийдешнє цар­ство батька нашого Давида!


25 ЛИСТОПАДА, ПОНЕДІЛОК


(зел) Понеділок ХХХІV звичайного тижня
Або: (черв) довільний спомин св. КАТЕРИНИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ, діви і мучениці
Дан 3, 52. 53-54. 55-56
Ти достохвальний, віковічний Боже.


Благословенний Ти, Господи, Боже батьків наших, *
і достохвальний і вельми возносимий повіки;
Благословенне Ім’я Твоє святе і славне, *
і вельми достохвальне і возносиме повіки.
Ти достохвальний, віковічний Боже.


Благословенний Ти у своїм святім, славнім храмі *
і вельми хвальний і вельми славний повіки.
Благословенний Ти на престолі Твого царства, *
і вельми хвальний і вельми возносимий повіки.
Благословенний Ти, що споглядаєш на безодні *
і возсідаєш на херувимах.
Благословенний Ти на небесній тверді, *
і хвальний і прославлений повіки.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Мт 24, 42а. 44
Алілуя, алілуя, алілуя.
Пильнуйте і будьте готові,
бо тієї години, про яку й не думаєте, Син Людський приходить. 26 ЛИСТОПАДА, ВІВТОРОК


(зел) Вівторок  ХХХІV звичайного тижня
Дан 3, 57-58а і 59а. 60а і 61
Славте й возносьте Господа повіки.


Благословіте Господа, усі діла Господні! *
Хваліте і возносіте Його повіки.
Благословіте Господа, ангели Господні! *
Небеса, Господа благословіте!
Благословіте Господа, всі води, *
що понад небесами!
Благословіте Господа, всі сили! *
Хваліте і возносіте Його повіки.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Одкр 2, 10в
Алілуя, алілуя, алілуя.
Будь вірний аж до смер­ті,
і Я вінцем життя Тебе увінчаю.

27 ЛИСТОПАДА, СЕРЕДА


(зел) Середа ХХХІV звичайного тижня
Дан 3, 62а і 63а і 64а
Славте й возносьте Господа повіки.


Благословіте Господа, сонце і місяць! *
Благословіте Господа, зорі небесні!
Господа благословіте, *
дощі і роси!
Благословіте Господа, всі вітри! *
Благословіте Господа, вогню і спеко!
Благословіте Господа, *
холоде й спекото!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Одкр 2, 10в
Алілуя, алілуя, алілуя.
Будь вірний аж до смер­ті,
і Я вінцем життя Тебе увінчаю.

28 ЛИСТОПАДА, ЧЕТВЕР


(зел) Четвер ХХХІV звичайного тижня
Дан 3, 68а і 69а і 70а і 71а. 72а і 73а і 74
Славте й возносьте Господа повіки.


Благословіте Господа, роси та інею! *
Благословіте Господа криго і холоднечо!
Благословіте Господа, сніги та льоди! *
Благословіте Господа, дні і ночі!
Благословіте Господа, пітьма і світло! *
Благословіте Господа, блискавки і хмари!
Нехай земля Господа благословляє! *
Хай хвалить і благословить Його повіки.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Лк 21, 28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ви­простайтеся і підійміть свої голо­ви,
бо наближається викуплення ваше.
29 ЛИСТОПАДА, П’ЯТНИЦЯ


(зел) П’ятниця ХХХІV звичайного тижня


Дан 3, 75а і 76а і 77а і 78а. 79а і 80а і 81а
Славте й возносьте Господа повіки.


Благословіте Господа, пагорби і гори! *
Благослови Господа, все, що на землі виростає!
Благословіте Господа, джерела! *
Благословіте Господа, моря і ріки!
Благословіте Господа, морські потвори *
і усе, що кишить у водах!
Благословіте Господа, усі небесні птиці! *
Благословіте Господа, всі дикі звірі та худоба!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. Лк 21, 28
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ви­простайтеся і підійміть свої голо­ви,
бо наближається викуплення ваше.
30 ЛИСТОПАДА, СУБОТА
СВ. АНДРІЯ, АПОСТОЛА
(черв) Свято
Мовиться «Слава во вишніх».
Пс 19(18), 2-3. 4-5аб
Їхнє відлуння сповнює всю землю.


Небеса розповідають про Божу славу, *
а небозвід сповіщає про творіння Його рук.
День дневі передає вістку, *
а ніч ночі сповіщає знання.
Немає мови, немає слів, *
де би не чулися їхні голоси.
По всій землі пішло їхнє відлуння, *
і їхні слова – до кінців світу!

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ідіть за Мною,
і зроблю вас ловцями людей.



Немає коментарів:

Дописати коментар