четвер, 29 серпня 2013 р.

Псалми на неділю - 1, 8, 15, 22 ВЕРЕСНЯ

1 ВЕРЕСНЯ, НЕДІЛЯ

(зел) ХХІІ Неділя звичайного періоду
Пс 68(67)
Ти, добрий Боже, бідних захищаєш.


А праведники веселяться і радіють перед обличчям Божим, *
у радощах торжествують.
Співайте Богові, славте Ім’я Його; *
Господь Його Ім’я, – і перед Ним радійте.
Сиротам батько Він і суддя удовам, *
Бог у святім своїм житлі.
Бог оселює покинутих у домі, *
виводить закутих до щастя долі.
Щедрий дощ послав єси, о Боже, *
на Твою спадщину і стомлене підсилив.
Твоя отара наситилась на ній, *

Ти приготував її у доброті Твоїй убогому, о Боже.

Мт 11, 29аб
Алілуя, алілуя, алілуя.
Візьміть ярмо Моє на себе й навчіться від Мене,
бо Я лагідний і сумирний серцем.


8 ВЕРЕСНЯ, НЕДІЛЯ

(зел) ХХІІІ Неділя звичайного періоду
Пс 90, 3-4. 5-6. 12-13. 14 і 17
Боже, Ти завжди був для нас притулком.

Ти повертаєш людину в порох. *
І кажеш: « Людські сини, поверніться!»
Адже в Твоїх очах тисяча років – *
як учорашній день, що минув, як нічна сторожа.
Ти змітаєш їх, – вони, наче сон. *
Тож вранці минуться, –
як трава, що на світанку росте і розцвітає, *
а ввечері буде скошена і засохне.
Навчи нас так рахувати дні наші, *
щоб ми набули серце мудре!
Повернися ж, Господи! До якого часу? *
Вияви до своїх рабів милосердя.
Наповни нас вранці своїм милосердям, *
щоб ми раділи й веселилися всі дні наші, –
Нехай світло нашого Господа Бога буде над нами, *
і Ти утверди діла рук наших.

Пс 119, 135
Алілуя, алілуя, алілуя.
Засяй своїм обличчям на раба свого, –
своїх настанов навчи мене, Боже.

15 ВЕРЕСНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ХХIV Неділя звичайного періоду
Пс 51, 3-4. 12-13 17 і 19
Встану й вернуся до Отця додому.


Помилуй мене, Боже, задля милості своєї, *
і через велике своє милосердя зітри мої без­законня.
Особливо омий мене від мого беззаконня *
і від мого гріха мене очисти.
Створи в мені, Боже, чисте серце *
і віднови праведного духа всередині мене.
Не відкинь мене від свого обличчя *
і не забери від мене свого Святого Духа.
Господи, Ти уста мої відкриєш –  *
і мої уста звістять Тобі хвалу.
Жертва Богові – це дух сокрушений; *
серцем сокрушеним і впокореним Ти, Боже, не погордуєш.

СПІВ ПЕРЕД ЄВАНГЕЛІЄМ
Пор. 2 Кор 5, 19
Алілуя, алілуя, алілуя.
Бог у Христі примирив світ із собою,
і доручив нам слово примирення.

22 ВЕРЕСНЯ, НЕДІЛЯ
(зел) ХХV Неділя звичайного періоду
Пс 113, 1-2. 4-6. 7-8
Господа славте – Він підносить вбогих.
Або: Алілуя.


Хваліть, слуги Господні, *
хваліть Господнє Ім’я!
Нехай буде Ім’я Господнє благословенне – *
віднині і довіку!
Господь високо – над усіма народами, *
понад небеса – Його слава.
Хто такий, як Господь, Бог наш, який живе на висотах, *
та споглядає на понижене на землі й на небі?
Він бідного з землі підіймає *
і з гноїща вбогого підводить,
Аби його з правителями посадити *
з князями свого народу.

2 Кор 8, 9
Алілуя, алілуя, алілуя.
Ісус Христос, бу­ду­чи багатим, заради вас став убо­гим,
аби ви збагатилися Його зубожінням.

Немає коментарів:

Дописати коментар